יום שלישי, 21 בדצמבר 2010

משימת חזרה בזמן- ברוכים הבאים ל-1938

הפוסט הנ"ל התחיל כתגובה לפוסט בבלוג אחר בבלוגספריה של "המנגליסיטית של האח הגדול" (תוכלו למצוא קישור לכתבה פה).

התגובה שפירסמתי לפוסט שלה, כמובן עברה שינויי עריכה שיתאימו כפוסט בודד אחר אך להלך הרעיון:

לדעתי, המשימה נועדה לגבשם דווקא, כנגד "אויב משותף" הקרוי מפיי דיירי בקתת העץ בבית האח הגדול "הנינג'ה הנאצית". ניתן לשים לב שהמריבות הקטנוניות תמו עם סתימת החורים. ואפילו שיחות נפש התחילו בין הדיירים השונים בעומדם בפוזת הילד ההולנדי שסותם עם אצבעו את החור בסכר ומונע הצפה ומציל את הולנד או במקרה זה את ה"יישוב".

לפחות להלילה, הדיירים לא רבים על שערות בכיור, על הדרך הנכונה להוביל שק של מים.
וכמו כל "אח גדול" טוב מהקפיטליזם המערבי, התקציב שיושג ילווה בהרגשת גאוות יחידה וסולידריות אצל הדיירים.

כל זה עד ההצבעה מחר למועמדים להדחה. בל נשכח כי מדובר בתוכנית טלויזיה, עם אג'נדה קבועה מראש וחוקים ברורים. המשתתפים רוצים חשיפה, חוויה מחשלת, ואי אילו עוד מטרות שונות בנוסף לסיכוי של מיליון שקל פחות מס. וההפקה רוצה רייטינג ומינימום 60 שעות הקלטה, פעמיים בשבוע, על מנת לערוך אותן ל45 דקות טלוויזיוניות עם עשרות אחוזי רייטינג, פרסומות ואסאמאסים למימון משכורתם.
 
ההשערה שלי, משימות ה"ברזל" הללו מחברות בין דיירי הבית על מנת ליצור תפנית דרמטית באקלים בית "האח הגדול" שפורה יופל על ידי הצופים בבית. אפילו ליאם השתתקה ונהפכה לשימושית.

בינתיים הנינג'ה שבה לקדוח עוד כמה חורים...

מזל טוב לדנה! יומולדת שכזה היא בחיים באמת שלא תשכח, אפילו הנינים ייזכו לשמוע על יום הולדת זה!

2 תגובות:

  1. איפה הקישור לכתבה שהבטחת?
    ו...כן יש פה משהו אכזרי, גיבוש לצורך פירוק, לכלוך אחד מתמשך והתעללות חברתית.
    מה יהיה עכשיו? כל מי שזכה לחגוג עם דנה, הפכו לקבוצת ה"מקובלים" ולכן במסגרת חזרה לעבר (שלי) זה מזכיר לי את כיתה ד'
    איזה מזל שאני לא שם.

    השבמחק
  2. תודה על תגובתך.

    שימי לב למשפט הראשון בפוסט, הקישור מוטמע במילה "פה".

    אולי כיתה ד', אבל מה שהלך בטלויזיה שלי בלילה בהחלט החזיר אותי למסיבות הלילה בגיל התיכון.

    לפחות ההדחה תהיה עם עניין הערב!

    השבמחק