יום שני, 27 בדצמבר 2010

עין תחת עין, בור חפירה תחת בור חפירה

אז ככה, אמש, יורם חזר לטחון את הראש לגבי ספר התנ"ך שלו, אעלק שלו!!, מה קרה? חושש מהדחה אז הוא ממחזר את החומר משבוע שעבר?

זה אוטומטית מחזיר לויכוח שהיה בבית האח הגדול בעונה הראשונה, דאז שזרקו את תוכנו של סיר האוכל לאסלה. מי חשב שניאגרה אחת תספוג כל כך הרבה איבה... אני באמת לא מבינה, נכון, מאמין פנטי הוא עדיין מאמין פנטי, אבל פרידה בסך הכל אישה טובה, היא לא נתפסת כאחת שעושה דברים בכוונה. כנראה, כנראה, כנראה שהיא באמת צריכה את הספר כדי להעביר את זמנה בנוחיות. אני חושבת שהוא צריך לסלוח לה! שיעביר את זה הלאה, וכמו שנופר אומרת: "שיגזגז"... :)

בזמן ארוחת צהריים, הוגנב לאזני שעתי וליהיא "עשו" את זה אתמול בלילה... במיטה מתחת לשמיכה.
היום אחרי הצהריים נשמעו קולות שנויים במחלוקת מאזור חדר השינה, המצלמות התמקדו על הדיירים הישנים, אך הסאונד- שנוי במחלוקת. כיוון שכרגע הכל בסימן של שמועה, אני עוד אברר את העניין. אם דבר זה נכון, מפרגנת אני מכל הלב, מברוק! שתהיה להם המון בהצלחה!

תגובה 1:

  1. מהה???????????? "עשו" את זה? אני חייבת לדעת, אנא בררי את הנושא לעומקו והקדישי לזה פוסט, זה דורש, זה ממש יהיה פוסט טראומטי (אהבת את משחק המילים?)

    השבמחק