יום שבת, 25 בדצמבר 2010

והבית לא שקט

דיירי בית האח הגדול ניהלו דיונים סוערים הלילה על שתי בחורות מאוד ספציפיות.
מצד אחד, דיונים על אישיותה, שהקסימה את רוב גברי הבית, של סיון דרור. הפלא ופלא, מחר היא חוזרת, גם אם לקצת, גם אם לא בידיעתם ונראה כי זכרונה בבית האח הגדול נחתם לטובה.
מאידך, דיונים סוערים נוהלו על ליאם, על אישיותה. דיירי הבית לא מחבבים אותה, לא מבינים איך דנה מחבבת בחורה שכמותה (לפחות יגאל תהה בעניין), וליהיא ממש הוציאה קיטור.

אז, שיחת בנות נעימה בין ליהיא, אחת התאומות (סליחה שאני עדיין לא מזהה) וסיון. הנושא, עצה לסיון שדווקא בבית האח הגדול אין זמן למשחקי כבוד, ואם בא לה ללכת לישון עם עמיר, כי לדעתן, הכי כיף בעולם להעביר את הלילה במקום כזה מחובקים בכיף של הלייף עם גבר, אז שתלך על זה. כי אחרת, חבל, כי בבית האח הגדול הכל משתנה כל כך מהר והיא תפספס משהו שהיא רוצה. מעניין כי בחורה בת 21 מסרה לבחורה בת 26 שלומדת מדעים מדויקים עובדת חיים אחת או יותר שכזו, לחוכמה יש דרכים מסתוריות והיא חסרת גיל.

בנוסף, בית האח הגדול, בעונה שלישית זו, הוא ריק בלי נופר. לא משנה כמה רעש, צלצולים, צחוקים, שיגועים ומה לא עוד יעשו שאר הדיירים בלילות, עם אלכוהול או בלי. נופר מכניסה צבע, שלאף דייר אחר אין ביכולתו לצבוע את האווירה נפלא כמוה. גם כאשר היא עצבנית, היא כל כך חיננית בעצבנות שלה שבתכלס היא יכולה לריב שם עם כל אחד מהדיירים וזה לא יזיז כצופה, כי לנופר יש קסם! שתריב בפנאן. היא מלאת כריזמה של סטאר, מגיע לה ללכת רחוק לאן שהיא רוצה, יש לה אישיות איכותית ואני מפרגנת. ורק לאחר שהבית חזר להרכבו השלם (כל 16 הדיירים תחת אותו גג) הבנתי כמה עומק יש בבחורה אחת, היא צובעת את הבית בצבע שמח.

ליעוז, לעומתה, סתם בחור סטלן, יילך אחרי כל גורו בשקל. יש לי הרגשה עמוקה שעוד שבועיים, מינימום שבוע בבית האח הגדול תחת חסותו של יורם, ליעוז מתחיל לאסוף את השיער, ללבוש בגדים לבנים ולגולל מסבחה עם האצבעות של היד.     

תגובה 1:

  1. היי, אני נהנה מניתוחי הגיבורים שלך, אשמח לראות פוסט שמוקדש למשתתף החזק ביותר והאהוב על כולם!! ........אלעד.
    השיא היה היום בעת משחק בכדורגרב, אלעד מתנהג כקפטן, בחבורתנו הוא אחד הפייבוריטים שיגיעו לגמר.

    השבמחק