יום שבת, 22 בינואר 2011

רגע לפני ששידור החי מבית האח הגדול בערוץ 20 נקטע

לי-עוז הרים מין מופע סטנד אפ מאולתר או שלא, על השכונות הפחות "זוהרות" בתל אביב. דעתי, שארגוני זכויות הפרט/אדם ייקחו את לי-עוז לתשדיר בחסותם, ב- 5 דקות של סטנד אפ טלוויזיוני חי הוא הצליח להעביר את האווירה, השכנות, החוסר אידיליה של חיים בדרום תל אביב, חבל שהחליטו לקטוע אותו באמצע...

בבית האח הגדול בעונה שלישית זו, ישנם עתי שלא מפסיק לדבר על מהפכה חברתית וליעוז שמדבר על הקשיים השוטפים של בני דורנו שלא נולדו למשפחות קלות יום ואיתם יש גם את פרידה, שהיא האמת צועקת על כל זה, אבל מה שאני אוהבת בעתי ובלי-עוז, זה שהם בוחרים לדבר על זה, כל אחד בדרכו אבל בהצלחה. והם סוחפים את שאר הדיירים להשתתף בשיחות אלו, סוחפים את רובם, אך בעיקר את אלעד שמכל הלב מספר את ניסיונו המר עם הבירוקרטיה הישראלית, לי-עוז ועתי סוחפים את רוב הדיירים שלא מפחדים להשמיע את מחשבתם, כמובן.

וכל הכבוד להם, כי שיח והומור הם שני דברים שמצטרפים ליצירתיות של חייהם של המהפכנים, ואין לי מושג מה הם באמת יעשו עם כוחם החברתי העולה ברגע שהם ייצאו מבית האח הגדול, אבל בינתיים אני מרוצה מסדר היום החדש שעולה שוב ושוב בבית האח הגדול בעיקר בזכותם.

האירוניה שבדבר, היא שאין להם מושג שיש מצב שליברמן או שליחיו יקחו אותם לשיחות "אישיות" ברגע שהם ייצאו מהבית... זו המדינה שהם עזבו והתנתקו ממנה ברגע שהם נכנסו לבית האח הגדול, אילו רק ידעו הם.

2 תגובות:

  1. תכלס! יפה אמרת, הם שני אנשים (לי עוז ועתי) עם הרבה שכל והם לא מפחדים לפתוח את הפה, אך לצערי אני עדיין חושב שהם היססו לדבר על נושאים רגישים באמת

    השבמחק
  2. את יודעת עכשיו בדיעבד שאני קורא את זה פתאום אני קולט את התהליך שעבר על המדינה הזאת בשנה האחרונה. הנושא החברתי כנראה והיה פה כבר מזמן אלא שלא שמנו לב מי יודע כמה..

    השבמחק