יום שני, 10 בינואר 2011

מרכז רפואי - האח הרופא

משימת השבוע שעדיין לא ממש ברורה, חוץ מהפגעים הביזראיים שהפקת האח הגדול הוציאה משרוולם: עמיר אישה בהריון - ברור למה... שיחווה קצת דיכוי מדומה, הוא מקבל "גיצים בבטן כל היום" ואסור לו לעשן... אולי זה יעזור ל"מאצ'ו מן-קן" הזה להשתחרר קצת מהקוביה שהוא ממלא. וליאם בתור מגנט אנושי - אני משערת שכאן הציניות שבהפקה הפילה את הוטו על ההחלטה. במשך כל היום נופלים ממנה ברגים ואביזרים מתכתיים אחרים (שצמודים לחליפת המגנט שעל גופה) וכמה וכמה פעמים שמעתי את אלעד קורא לעברה: "נפל לך שם בורג ליאם!" בהנאה צרופה, אפשר להזדהות עם הנאתו, אפשר להזדהות בהחלט! חוץ מהעובדה שאסור לה להתקרב לאלעד או לפרידה ברדיוס של מטר מהם (פלטינות וניתוחים אחרים בעברם- מברוק על הפטור ממנה!), בחירת המגנט האנושי היא מדויקת בציניותה המופלאה, הרי ליאם ושאר דיירי הבית כמו שני קוטבים.. היא דוחפת את דרכה פנימה, הם נהדפים לאחור, די מרצון. שאפו לאח הגדול על ליהוק ראוי לשבח של "תופעות רפואיות" אלו!

לי-עוז בכותנת משוגעים. והכניסה לפטריה (או שאיך שדיירי בית האח הגדול קוראים לזה: "הנסט") מפוארת בשלט 'קוקוןנסט' (אני משערת כמחווה לסרט "קן הקוקיה" המופלא), הולך עם ידיים קשורות לגופו והיום אף נתפס במצלמה אומר: "בטח אנשים בחוץ אומרים לעצמם עכשיו 'ידעתי שהוא משוגע'", לתפארת מדינת פליטי הודו!

וליהיא עם גבס על הרגל, אז די מקורקעת למיטה והיא גם חולה באופן כללי. אבל האינטואציות הנשיות שבאו כנראה עם בטן ההריון המדומה שעמיר עוטה על עצמו יצאו בצורה מעניינת כששאל אותה "אולי את חולה פסיכולוגי?" האם האמת המחלה הפתאומית שתקפה אותה קשורה לעובדה כי סיון ועתי מחוברים כתאומים סיאמים ומסתובבים צמוד צמוד כל היום. אפילו כשעתי מבקר את ליהיא במהלך היום, סיון איתו, אז הם נשכבים שניהם על הגב כדי שהוא יוכל להיות קרוב לליהיא וליהיא מטפסת עליו ומנשקת אותו. אך, סיון עדיין עדיין עדיין צמודה עליו מירך לכתף, למשך כל היום עד לשירותים.

האם מטרתו של האח הרופא הגדול כאן הוא לתפוס פוטג'ים של ליהיא רצה וגוררת רגל עם גבס אחריה ומערוך ביד - סטייל ג'רי ספרינגר וצורחת בקולי קולות: "הי איז מיי מן! בי*%'! ליב מיייי מאן אהלון!" מבטא אמריקאי כבר יש לבחורה, אולי באמצעות המשימה הזו יבוא גם הזעם. בעיקר כי עכשיו סיון ועמיר פרודים.
דרך אגב, סיון מהיום כל היום מסתובבת בבית שעל פנייה חיוך רחב. הבחורה מרוצה מהמשימה שנחתה כך פתאום.

דרך אגב, גם אני מחייכת כבר מאתמול כשגיליתי ששירן נדרשת כחלק מהמשימה לשתוק. תענוג!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה