יום רביעי, 19 בינואר 2011

הדג הגדול

שימי, "עצבן", רגע לא עצבן, "הדג". נופר היא העצבנית. אבל היא הכי מקסימה. איפה שהמג'יק של ג'קי נגמר, אצל נופר הוא רק מתחיל.. אני לגמרי רואה אותה בגמר, אותה ואת עתי. עתי נהיה מקסים ומקסים מיום ליום. נשמה טהורה, בינתיים. בבית האח הגדול אף פעם אי אפשר לדעת מה באמת עובר לאנשים שם בראש, רק מה שהם מחצינים.
בלי קשר, ניחוש שלי, ה'פסססט' הבא מפי הדג יילך לכיוון עתי, זו תהיה משימה, שלדעתי, שווה יהיה לראות אותה, המשימה תוציא מעתי איכויות שיתפרו לו קריירה נוצצת. מעניין אם יהיה לזה קשר לאקס של ליהיא.

לגבי פרידה, מעריכת המשדר הערב, מניסיון חיים אישי שלי, אדם שאומר שהוא לא יכול לשקר, שקרן. בינתיים לא ראיתי אצלה שקר, אבל יש מצב שהיא פשוט שומרת על הדיבר ה11- של בית ה"שודד הגדול" והיא פשוט לא נתפסת.

אבל לאחר מהדורת "גיא פינס" הערב, שראיתי שיגאל שכר את המסוק והחברה שמשווקת את וודקת "ואן גוך" אף פירסמה ולכן מימנה את זה, באמת תהיתי מי לעזאזל ירים מסוק בשביל האישה הזו ומה לו ייצא מזה. נוטה אני לחשוב שדנה היא זו שהולכת ביום שבת הביתה. ואז יואב הרכיכה יידבק לליאם עד אין קץ, הוא יצא עולב, ממש ילד אידיוט שכזה. וליאם תעוף בקרוב גם כן, אינשללה. ואחר כך סיון, שוואלה, עמיר אידיוט שהוא לא סומך על עתי בעניין הזה, או בכלל.

דנה, הגיעה לבית האח הגדול במחשבה שהיא יוצאת לנופש (מזכיר קצת את שרה מהעונה ה-2 של האח הגדול). היא שכחה שהליהוק לבית לא בנוי מהאוכלוסיה שהיא רגילה אליה, אפילו ללקוחות שלה, אלא אנשים מכל קצוות האוכלוסיה.  וקצוות האוכלוסיה שהגיעו לבית האח הגדול ממש לא אוהבים את דנה בחזרה. ושוב פעם היא יושבת, הפעם בנוכחות סיון ועמיר ולא מפסיקה ללכלך על פרידה, די כפרה!! די!!

עמיר גם צריך להתעופף במהירות מהבית.. כמה שההדחקה והחוסר המודעות עצמית יותר גדולה אצלו ככה התדירות של השטויות שהוא מוציא מהפה, לא ייאמן. איפה כל הסטודנטים לקורס פסיכולוגיה אישיותית שיגישו עבודות "ניתוח אישיותי" על המפגע האנושי הזה, גם בלי עמוד שדרה יציב וגם חושב שאין עליו, מקרה אדלר קלאסי.

אבל, דברי סיום לפוסט זה שנכתב במהלך צפיית המשדר הערב וחלקו אחריו, אסי עזר וארז טל משולים לכפתור ה-mute  שמספיק כדי לסתום לליאם, ליואב ולעמיר את הפה יחדיו. הם ממש מקסימים ביחד, צמד חמוד יחדיו. והדג שימי, רגע לא שימי, "עצבן", בעצם "הדג" הוא תוספת אורגנית מבורכת להפקה העונה.

אז מי גם שם את "שבועת הצופים" שלו על זה שדנה עפה ביום שבת?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה