יום ראשון, 12 בדצמבר 2010

עתי או עמיר?!

השאלה הגדולה שרצה על גבי האוירה בבית האח הגדול הלילה, היא "עתי או עמיר?" אני אישית הייתי מנסה את עתי, כי הבחור נראה לי פחות אלים, הרבה יותר חכם, רב יותר במימדים והכי חשוב, מעניין. בלי קשר, הוא קולע לטעם הרבה יותר מעמיר שמראו בכבודו, אך על טעם וריח אין להתווכח- נקודה.

אז בואו נתעדכן, עמיר רוצה את סיון א. אך גם עתי רוצה אותה,  סיון א. לעומת זאת כנראה שרוצה הרבה יותר את הגבר על תקן ה"מאנייק" אחרת ממזמן הייתה שוכחת אותו בהליכה, בעיקר לאחר שעמיר משך אותה אליו נישק אותה בכל כך הרבה תשוקה אך השאיר אותה לדמוע על הספה  (ערב שישי - המסיבה). אני לא נכנסת לראש של אף בחורה אחרת, מספיק אצלי מבולגן, אבל כשיורם הציע לה קורס מזורז בבניית עמוד שדרה וביטחון עצמי, אני הייתי בעד!

אז נחזור לענייניו, סיכמנו משולש אחד... ועכשיו, הזמן לשאר הצורות ההנדסיות שמאכלסות את בית האח הגדול: ליאם, שאני חושדת שביטחונה אף מונח לרגליה של סיון, רוצה את עמיר רק בהיותו "פלייר" (לטענתן, כי ברור שהן משחקות פייר, NOT!) כי, לצערי הרב, עוד בחורה נפלה לקסמיהם של המאצ'ו-מן תוצרת הארץ, מהדורת תל אביב, דור 3. אבל ניחא, מאז נוח וספינת מבולו, זוגות זוגות הם צעדו לתיבה.

עתי, התוודה בפטרייה, שהוא מחפש חום נשי תדיר, ובתכלס, מנקודת מבטי, הוא יאהב להיות עם כל אחת מהבחורות שם, אם תוחזר לו מידת החיבה בחזרה. שיהיה לו בהצלחה!

מה התחזית שלי? סיון א. תמשיך להתלבט עד שיעבור זעם. בינתיים ליאם, תפעיל כל מניפולציה נשית ביי דה בוק על מנת להוכיח, בעיקר לעצמה, שבחורות כמו סיון א. לא יותר טובות ממנה. עכשיו לא נכנס לסוגיה הזו, כי התוצאה בגוף ההוכחה. אני אישית עדיין לא הבנתי מה הפרס בלרחרח סביב הטריטוריה של עמיר. אבל קטונתי, אני לא שם.
במילא הוא רוצה את סיון א. או שמי שבאה - ברוכה השווה.

תגובה 1:

  1. שיהיה בהצלחה
    בבקשה אחת קטנה
    אם את רוצה לכתוב באתר המעריצים את מוזמנת בכייף לרשום את דעת וחוות דעת.
    ואף להעלות טור לבלוג הגולשים
    אבל אל תפרסמי טור החוצה לאתר הזה.
    תודה,
    http://www.bigbrother-israel.co.il/

    השבמחק