יום שני, 13 בדצמבר 2010

הסכין שליאם תקעה בגבה של סיון א.

אחרי שהיא (ליאם) חפרה וחפרה וחפרה (ואני מדגישה בקימוץ האגרופים וסיבובם בתנועה מחוץ לגוף- כיאה לליאם) לסיון א. כמה עמיר הוא ככה וכמה עמיר הוא מאנייק וכמה הוא גבר גס ודוחה (יום שבת).
כנראה שהמשפט שהיא נאחזה בו כל כך חזק כהוכחה לחוסר יכולתו להיות גבר טוב (כמו שהיא מייחלת לעצמה) המשפט הזה שהיא סיפרה בכזו דרמתיות מזועזעת, שהוא אמר לה, זה עם גודל כפות הידיים שלה שמצביע על גודלו והדיקותו של איבר אחר בגופה, נעלם כהיה מזכרונה הסלקטיבי.
עכשיו, היא רק מסמנת מין סוג של איקס קטן על גבה של סיון א. ההמומה מהצביעות בבחורה שיושבת ממולה על המיטה, מליאם, אשר לקחה אותה לשיחת נפש מתחנחנת בחסות של שיחת בנות, חברות טובה כבר לא תצא מזה, ואת זה סיון א. לדעתי, אני מקווה לפחות, הבינה באותו הרגע.  ליאם בשפתה המתנשאת והזיוף שבטון קולה המונוטוני הדהד מחוץ למסך עם גילגולי עיניה בזלזול לקיומה של סיון א. שבאמת מנסה להיות חברה טובה במקום יריבה בעל כורחה, גם ככה משחק, אז לפחות בגישה של למה לא להסתדר עד שלא תהיה ברירה?!
ליאם בחרה לסמן את המיקום המדויק שבו הסכין ייכנס אל תוך גבה של סיון א.(מטאפורית כמובן) כאשר היא תטרוף אותו (עמיר) ותחטוף אותו מידיה של ה'נסיכה' (משום מה נראה לי שבמחשבתה של ליאם ככה סיון מתוארת בציניות קרירה ונבזית) ותראה לה! תראה לה מה קורה שמישהי חושבת שהיא יותר מוצלחת ויותר מורכבת ויותר איכותית ממנה (אחזור לסצינה שבה ביום שבת ליאם עשתה בתנועות אצבעותיה כ"מרחאות" באויר ואמרה בטון נחרץ: "שתינו כאן על בסיס ה"בחורה האיכותית.. הכוסית החכמה"...) מישהו מריח תחרותיות שבאה מתסביך נחיתות מצד ליאם, או שזה רק נחיריי שמרחרחים את זה?! כי בתכלס, סיון א. בכלל לא ראתה בקיומה של ליאם בבית האח הגדול כאיום אסטרטגי, עד עתה, היא עדיין בשלבים להכיר את המשחק והשחקנים, כראוי להתחלה, וכיוון שהיא נשקפת בינתיים כאדם טוב, נבונה ופיקחת, היא בעיקר פרגנה לשותפתה למשחק, עד עתה. מלאת תקווה אני שסיון א. הבינה שליאם מנסה לפתוח באש לחזיתה.


תגובה 1:

  1. כל הבנות שמשתתפות בתוכנית הנוראית הזו הן נסיכות של כלום.. פשוט ביזיון לעם ישראל.

    השבמחק