יום רביעי, 11 בינואר 2012

זיוה, לי זה לא אכפת ששמך הוא מעוות

בדרך כלל לוקח לי כשבוע להכנס לרוח בית האח הגדול, להבין את האישיות של הדיירים השונים..

אחרי ההדחה הראשונה, אני שמחה לבשר שהעם אמר את דברו, העם רוצה להבין את הטירוף מאחורי ה"זיוה"... אני עדיין תוהה איך אף אחד מהדיירים לא פצה את פיו במהלך השבוע האחרון (אם אני לא טועה) ופיזם את השיר של "פוליאנה פרנק" - "זיוה".
ההימור שלי היה על סער, ציפיתי שלפחות הוא יכיר את השיר המדובר... אבל רגע... יש עוד שבוע לפנינו.. הזרוע נטויה!

זיוה, לדעתי לפחות, היא הדובר/ת הכי גרועה שנושא הבטיחות בדרכים היה יכול לבקש, וכמו שדיסני טחנו לנו שנים במוח "when you wish upon a star"  תזהרו במה שאתם מבקשים, זה עוד יכול להופיע בדמותה של זיוה.
 אבל למה להיות שלילית?! אפשר לתעל את זיוה לקמפיין בטיחות בדרכים... 'זום אין' על זיוה מדברת, ווליום - עד הסוף, כתובית: "אם אתם מרגישים שיש היגיון בדבריה או מרוב תסכול אתם חשים שתמצאו את עצמכם בתוך קיר - אל תעלו על ההגה - זה בלתי הפיך!" . זיוה?! וואהו! מטחנה שעובדת על מים, כל כך קולנית, שאתם מצפים שבעולם קפיטליסטי שבו אנחנו חיים היו לוקחים יכולת כזו ומפיצים בתור נשק המוני. אבל לא... או שכן.. ?!? רק זמן יגיד..

קפרא על בטי! באמת נשמה, אבל דוגרי.. עדיף לשמור על ההיריון מחוץ לכותלי האח הגדול. חוויה, חוויה, אך עדיין. או שיבשת שלמה כמו אפריקה מגדלת דורות שלמים של נשים בהיריון גוועות ברעב או שזה ישודר בפריים טיים. הצופים לא אוהבים סלט, אל תערבבו להם את הבידור עם מציאות.

בגדול, איך שזה לא יהיה, השבוע הראשון בבית האח הגדול זה כמו פרק בתכנית "אוז". פרק של "אוז" שבו אסיר חדש נכנס (מוצא את החלש ממנו בקפיטריה ו"מכסח" אותו במכות), רק שפה נכנסו 17, ביחד.
אם לא תצילו את התחת שלכם ממשימת פתיחת העונה (במידה והאח הגדול הגריל אתכם), תזיזו את לשונכם ותמצאו לכם את האיש הכי חלש במקום ותכנסו בו! סמנו טריטוריה, תצברו זמן מסך. אחרת, תלכו פשוט הביתה..
שימו לב שבשבוע הראשון, תמיד ה"חלשים" יותר מבחינה חברתית מתנגשים אחד בשני. ושוב חזרנו לאפריקה, אל לב הסוואנה, אל מקום שבו לא יעזור כמה משאבים יש לך בחוץ, אם לא תשתף פעולה עם האחר - לא תהיה לך ארוחת שבת דשנה.

ושוב פעם חזרנו לזיוה - תיבת התהודה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה