יום שישי, 31 בדצמבר 2010

הדחה שניה- יורם המתנחל- העם החליט על התנתקות חד צדדית

ההדחה השניה מבית האח הגדול בעונה 3 זו, לא גררה את קריאותיו של יורם "יהודי לא מגרש יהודי!", הפעם, הוא הלך עם חיוך. למרות שמשיחותיו בבית האח הגדול, הוא הצהיר כמה צדק היה במעשי המתנגדים להתנתקות וכמה זה היה בסדר להתעמת מול השלטונות. וכמה חשובה השליחות שאותה מרגיש בנוכחותו בבית האח הגדול, אך יורם, כמו יורם, פיו מלא מילים, מילים כמו חול, או במקרה שלו נקטר ענבים חמוץ, אך בתכלס, הוא לשניה לא שמח להשאר וסובביו גם לא ממש הזילו דמעה.. אפילו נשמו לרווחה. העם הצביע: "התנתקות חד צדדית!"
דיירי בית האח הגדול הסירו מעליהם את השררה שהוא ניסה לקיים בבית והמשיכו כיום מין הימים.

בשידור ביום רביעי, ראינו כולם, קבל עם ועדה, איך פרידה מתיישבת בספה לקרוא בספר התנ"ך ויורם מתנחל ממולה, איך פרידה מתיישבת במקום אחר לקרוא בספר התנ"ך ושוב פעם יורם מתנחל ממולה וחוזר חלילה, וחוזר חס.
מה אפשר לצפות מאינפנטיל שמסתכל על מדינה כאל הצעה עסקית כושלת, או מאחד שחי פנטזיית מלחמה שמבוססת על סיפורי קדם.

ג'קי לעומת זאת, לדעתי הוא הבחירה המושלמת למיהו ה"דייר הישראלי". הוא מקסים, פול וויט מז'יק, נחמד, מצחיק, חביב, כל כך חמוד שהוא מרטיט את קצוות מערכת העצבים שנקשרת לאמפתיה ואהדה, חוץ ממנו, אולי נופר.. אבל בתכלס, הוא בהחלט הבחירה הטובה ביותר.. "קדימה ג'קי! לך תראה עולם!" 

מה שנגמר באותו הרגע שהתחיל זהו הרומן בין עתי לליהיא, עתי לקח אותה לשיחה, הסביר לה שהוא רוצה אותה כמו חברה טובה ולא כבת זוג, היא אמרה לו: "זה בסדר, לא ציפיתי שתהיה שונה משאר הגברים. הייתי מופתעת אם ההיפך היה קורה". עצוב לי עליה. מצד שני, תמיד עדיפה האמת מעוד שקר, אז נקודה לזכותו, או יותר נכון נקודה לזכות פרידה שלחצה עליו ללכת לדבר עם ליהיא לסדר את ענייניו ואת הרגשתו כלפיה.

השבוע, בקושי שמעו את ליאם, וזה כבר דבר טוב! חוץ מלסחוט את נשמתו של יואב ועוד כמה דיירים שעדיין מקשיבים לה, להתחנף לסיון ולדנה וכהנה וכהנה, היא לא תפסה את הפריים יותר מידי.. כבר רמז לשבוע נפלא!

עמיר, לפי כמו ששיערתי, השתנה מעט, רק מעט, אבל זו כבר התחלה, הוריד טונים, הוריד מדד שתלטנות, הקפיא את הפוקוס שלו על סיון, ונשאר איתה לאורך כל הדרך. אני מוצאת אותם מקסימים ביחד, וכל עוד הוא לא יוציא את המאנייק מעצמו שוב, אני בעד!

לגבי סיון, המממ... אין לי הרבה מה להגיד, מקווה אני שהיא תתמלא בטחון עצמי קצת, ברור לי שרע לה כל פעם שאומרים לה כמה יפה היא, כי היא, א. לא מרגישה כזו יפה. ב. לא מרגישה רק יפה. והיא מאוד יפה, אבל לא רק יפה, יש לה גם תוכן, הבחורה מתרגשת מלדבר על המוח ועל מדע ותשוקות לעולם לא היו דבר רע! אבל רושם ראשוני לפעמים מקלקל את השאר. מקווה אני שהיא תתאזן עם הפער שבינה לבין עצמה, ותתחזק נפשית, לדחות מעליה את כל אלו שרוצים מעט מזוהרה ואלו שלא מחפשים את התוכן אלא רק את הקנקן.

שתהיה 2011 נפלאה לדיירי בית האח הגדול!

וג'קי! תעשה את הקסם שלך ותקסים את הספרדים, אני בטוחה שתצליח! :)

תגובה 1:

  1. לא קשור לפוסט הזה, אבל רציתי לאמר שסוף סוף אפשר להבדיל בין התאומות, כי שירן החליטה לצבוע את השיער שלה לשחור, אז עזבו שליעוז אמר שעכשיו היא נראית כמו גחל (וצדק) היא עשתה את טעות חייה, עד עכשיו אי אפשר היה להבדיל ביניהן ואפשר היה לחשוב שלפעמים אחת עושה רעש וחופרת ויוצאת סתומה ולפעמים השניה, עכשיו אפשר לראות בדיוק עד כמה זו בעיקר שירן שעושה את רוב הרעש, למשל במסיבת סילבסטר, כל כמה דקות היא משחררת צרחה כמו ילדה מתלהבת, אה בעצם זה מה שהיא, ילדה מתלהבת וזה מה שנורא, אוח כמה שאני לא מתגעגעת לתקופה הזאת, עם הילדות הצורחות שחייבות את תשומת הלב הבלתי פוסקת של כולם ויעשו את זה בכל דרך.

    השבמחק