יום שבת, 12 בפברואר 2011

אזניים ירוקות לכותל

רם מעצבן אותי באופן אישי. רם הוא מסוג האנשים האלו שחיים בתוך "שליחות" נוצצת מחוסר של מודעות לעצמי או לסביבה. "נביאי שקר" אולי תהיה מטאפורה מתאימה יותר, אשר חיים בתוך בועה.

הוא הולך בבית בתוך טווס "שמאלן", סליחה, לא שמאלן, "ירוק". שופך B.S על כל הסביבה, למזלנו הבולשיט הזה הוא רק ורבאלי אז את כדור הארץ הוא לא מזהם או נהפך לדשן. הוא מין סוג של פליט "אנונימוס" כחוש שכזה. אבל מה הסרט שלו לעזאזל?!

למרות שאני מקווה שתומר יעוף השבוע, חבל שרם לא היה מועמד גם כן... אז הדילמה הייתה קשה יותר.. אידיוט אלים שמשתמש במשפט כמו "לתקוע שמפו בתוך העיניים של הארנבת" בתור טיעון לגימיטי ללמה הוא ה"גבר-גבר" ושלרם כדאי לסתום.
או הדבר ההזוי הזה שמתהלך לרוחבי הבית ומפמפם קלישאות של תעמולת בחירות ירוקה ואעלק שיוויון... רם הוא אחת מהקלישאות הכי הזויות של ה"שמאל המתון" בארצנו. עם גישה אליטיסטית, פוריטנית ופסבדו-חדשנית (אעלק-חדשנית בעברית צחורה). כל הקלישאות שהוא מדלקם מפיו נשמעו מפי פוליטקאים אמריקאים פופוליסטיים בתחילת המאה הנוכחית, ועדיין ארה"ב היא המזהמת מס. 1 בעולם המערבי ובכלל (תאגידיה), אז זה לא ממש עזר גם להם.

חשוב שמסרים וערכים אלו יעברו (בעיקר כי אני מאמינה בהם בעצמי). אבל קריקטורה שכזו, חוץ מלעצבן כמה קיצונים מהצד השני ולהעלות חיוך בשיחת קפה בפינת העבודה לא עוזרת רבות למטרה כשלעצמה. אז דעתי היא, שבעונה הרביעית של בית האח הגדול, הליהוק של הפקת ה"בית האח" תתמקד על אנשים עם תובנות עצמיות וסביבתיות הרבה יותר עמוקות מאשר אג'נדת בחירות של שולי העיר נתניה.

לא פלא שפוליטיקאים כמו ליברמן צוברים בארץ כוח, אם רם הוא הקונטרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה