יום שבת, 5 בפברואר 2011

האדווקטית של לילית- אני כאן להגנתה של ליהיא

לילית היא האישה הראשונה של אדם. היא לא מוזכרת בספר בראשית מנסיבות ששמורות עם אלו שחתמו את הספר. אבל מי שמכיר את סיפורה יודע כי הסיבה להשמטת היזכורה וגירושה מגן עדן היא העובדה כי היא סירבה להיות נשלטת תחת אדם.
לכן נולדה חוה. גם זה לא יצא לטובה, אבל ניחא.

עכשיו, ליהיא היא לא חוה ולא לילית. היא ליהיא, בחורה שהיגרה/עלתה לישראל לפני כשנה מלוס אנג'לס, ממבטאה ניתן לגלות כי שורשי ה"וואלי גירל" בועטים בקרבה. לפי התנהגותה, בחורה טובה, שמחה, שעברה נישא על שורשי שיערה הבלונדי-מחומצן-מתולתל.. היא חייכנית וידועה בכינוייה "שמש" בקרב דיירי בית האח הגדול.

עכשיו, ראשית לפני הכל, נכון- שבועיים כבר שלא עידכנתי את הבלוג.. אך בינתיים הספקתי להתעדכן ואני מבקשת את סליחתם של אלו שהשאירו הודעות בתיבת האימייל שלי בתלונות אי אלו ש'מה קרה? למה הפסקת לכתוב?' אז חזרתי... ועכשיו חזרה לפואנטה-
אם לפני שבועיים ליאם יצאה בבושת פנים מבית האח הגדול, לא לדאוג אני בטוחה שהשמפניות ברחבי המדינה נפתחו עם פתח דלתות בית האח הגדול, היא טרחה כמובן שוב לעקוץ בצביעות אופיינית ולציין שליהיא עדיין שם כי היא, ואניח לעצמי לצטט אותה: "מסתובבת חצי ערומה בבית... ואני לא אסתובב חצי ערומה מול כל המדינה בשביל אסאמאס" אמרה בעוד סידרה את השמלה המינימלית שכרכה את גופה בה. כמה עיוורת בפתטיות נעוצה בחורה אחת יכולה להיות ברגע הכי עלוב של חייה, כשהיא הבינה שהמדינה רוצה אותה מחוץ לפריים שלה וכמה שיותר רחוק משם!

שבוע שעבר הכניסו את אבירם, האקס ה"מיתולוגי" של ליהיא לתוך אזור המעבר עם 4 דיירים חדשים נוספים. הקלוז אפ על הפנים השבורות של ליהיא ברגע שקלטה שזהו אכן אבירם ריסקה את כל האומה, ליבי היה גם כן איתה. אני לא קניתי את השטויות המתקתקות של אבירם לשניה, כל ה-4 ימים שבהם הוא ניסה לשבות את לב האומה, אולי קנו לו כרטיס להופעות בתוכניות טלויזיה שוליות אבל כמו ליהיא גם אני אמרתי: "ברוך שפטרנו". לפי תגובות של היום שאחרי, כאשר צפיתי בטלויזיה בתוכנית בידור זו או אחרת בזמן שליוו את אבירם בהסתובבו ברחובות מודיעין... החלטתי שהעם הזה הוא סרט ערבי. אף אחד לא שם לב שהבחור הוא בעל אג'נדות הרסניות, ואם הוא באמת היה בא בתום לב, הוא לא היה מסכים לפתוח את זה מול כל מסכי הטלוויזה באשר הם. כרגיל, סולחים לגבר ונועצים סכינים באישה.

המצב הוא כזה, ליהיא לא הייתה סגורה על האירוסים (קורה קורה!), עדיין נכנסה לבית בגדר "מאורסת" אך מהר מאוד העיפה את ההגדרה הזו מעצמה וזרמה עם ליבה, חשקה ותאוות ליבה. אני אישית לא רואה בזה שום דבר פסול. נכון, ברור שזה היה עדיף אם זה לא היה קורה מול אומה שלמה, אבל זה המצב.. גבר.. תתמודד עם זה!

אבל אז התחילו הדיבורים המאוסים על "קלילותה של הבחורה" שמות תואר אי אלו או אחרים שתיארו אותה באור שלילי. והשיא לדעתי, התרחש בבית כאשר נופר בהתקפת עצבים שגרתית עד קיצונית הכניסה אויר בנשימה אחת לריאותיה והוציאה את מילת הש' המאוסה. שלא תבינו אותי לא נכון, אני מחבבת את נופר, היא ילדה נפלאה. אבל שתכנס לפרופורציות - ליהיא לא עשתה דבר שהוא מעבר למיניות בריאה ואנושיות תקינה בתוך מצב של חיים בתוך בית אטום.

די כבר, נמאס, תנו לאנשים לחיות, מיניות היא חלק בלתי נפרד של רובנו, היא דבר טבעי ונהדר שמאופיין באין ספור וארציות שונות של מימוש התאוות הפיזיות והמאווים הנפשיים של רבים מתושבי כדור הארץ. ליהיא ועתי הם אנשים בוגרים, הם לא עברו על שום חוק (לא כולל חוקי הוותיקן) תנו להם להיות חברים טובים שמשתעשעים עד שנמאס. למה לגרש אותם מגן העדן בגלל שהם לא כפופים לחוקים שמרניים של מאה שערים וחבריהם?!

מה עדיף? משחק החתול והעכבר העלוב של עמיר וסיוון?!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה