יום שבת, 19 בפברואר 2011

צד ב' - סיוון

לדעתי האישית סיוון החופשיה, הסיון האמיתית משתחררת ונראית בסביבת פרידה כמעט באופן מוחלט. וכנראה שרק בסביבתה, לפחות בבית האח הגדול.

היום במסיבה שערך האח הגדול לדיירי בית האח הגדול כהפתעה, סיון שתתה, וכבר כולנו הבנו שאלכוהול עושה לבחורה הזו המון טוב, היא שוכחת שההורים שלה עלולים לצפות בה. סיון בסביבת אלכוהול זו הסיון שאנחנו אמורים לצפות כל הכמה כמה שבועות האחרונים, היא בדרך כלל הרי מסתובבת כבויה עד קפואה בבית האח הגדול, עם עיניים כל כך עצובות ובבלוז נוראי, שמידת הרחמים שלנו כצופים, נוטה לטובתה. וכאשר אלכוהול נכנס לכלי דם של הבחורה הזו ישירות דרך מחסום "דם- מוח" (סיון תבין!)  סיון משתחררת קמעה וחוגגת את עצמה עד לאושר.

היום אף נראה על הפנים היפות של הבחורה הזו חיוך אותנטי, חם ומסביר פנים. וכשהיא רקדה עם פרידה, העיניים שלה אף זהרו.
לדעתי האישית, קרב האיגרוף המנטלי שהולך בינה לבין עמיר, חייב להפסק. סיון צריכה אדם ממולה שיהיה כטיפוס האישיות של פרידה. לפי ההעדפה המינית הסובייקטית של סיון, כמובן (גבר או אישה, זה לא משנה - כולנו אנשים).
פרידה היא היחידה שמוציאה את המיטב מסיון, עם אלכוהול או בלי. פרידה היא אתגר אינטלקטואלי, רגשי, שכלתני ותשוקתי בשביל סיון, וסיון אוהבת אתגרים, היא נמשכת לעוצמה ולסמכות (מכאן המשיכה המזוויעה שלה לעמיר, שאצלו תכונות אלו באות לידי ביטוי רק באופן שלילי). סיון צריכה פרטנר שיעמוד ממולה, עקשן, דעתן, אוהב ומפרגן. (לאו דווקא בסדר הזה!)
אם מקשר רעוע בינה לבין פרידה בבית האח הגדול ניתן להסיק כי רק איתה בינתיים היא פורחת. מעניין מה החופש מבית האח הגדול והפנמת תובנות אלו יעשו לה כאשר היא תפגוש את הפריד(ה) שלה (רק שלא יהיה אלים כמו עמיר או כמו פרידה).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה