יום ראשון, 20 בפברואר 2011

כלא אחיהו

איך שהאח הגדול אוהב לפנק את בנות הבית, זה לא ייאמן. איך מקילוף בצל וקיצוצו דק דק ומעבר במנהרה, מרב הזילה דמעה כשהיא חשבה שיש מצב שלמרות כל העושר שכרגע המפקד הגדול מפזר ממולם הם עדיין יכולים להפסיד במשימה ולא לראות את קרוביהם.

האח הגדול אוהב לפנק את בנות הבית, וכמו שליהיא טרחה לומר, האח הגדול אוהב בלונדיות במדים, הוא טס על זה.
אז הוא מפנק את הבנות וכמובן את ליעוז ואלעד. ואת שאר דיירי הבית, את "הסוהרים" הוא מעביר ברגשי אשם שרק בעלי תעודות אותנטיות פולניות יכולים להניף את הדגל של רגשות אשם מהסוג הזה. אבל הם צוחקים, הם צוחקים מחוסר נוחות והרגשת המזל שנפל בחיקם, לא רק היו יודעים מה קורה מעבר לקיר המטבח...

ג'קי ממעט להכנס לשטח המעצר שבו מוחזקת נופר שמא יצטרך להביט לה בעיניים ולהשפיל מבט שהוא שם והיא שם, והוא לא יכול לקחת את מקומה. אך זה בסדר ג'קי, נופר עכשיו באמבט עם שמני אמבטיה ומלחים עם אוזניות לראשה לוגמת לומברסו (כנראה) ומרימה כוסית לכבוד אמא שלה. איך שהאח הגדול אוהב לשחק בכם, זה לא ייאמן.

אבל כמו שהמפקד הגדול טרח לכתוב ל"אסירי" אחיהו במכתב: "לחופש אין מחיר". ואכן הוא צודק, הוא עוזר לסיוון לחגוג את החופש שלה מעמיר, הוא עוזר לליעוז, לנופר ולאלעד בפרגון רציני במעט חופש, הוא מפרגן לפרידה ולמרב את המשפחות שלהן. והוא מעמיד את מאצ'ואי הבית במקום: צריכים אלה כדי להרגיש את הכוח?! הבו להם אלות! אז הם אכן קיבלו אחת.

לפחות ממשימת הכלא בבית באח הגדול ייצא שלום בית. פרידה ונופר יצאו מחובקות, והשקט ינום על פני הבית. לפחות לכמה ימים טובים של קירוב לבבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה