יום רביעי, 22 בדצמבר 2010

הבחורה שמוציאה לביצ'יות שם רע

אחרי שנים של קרבות מילוליים, ניכוס סמנטיקה ולקסיקון אורבני עיינו ערך "סלנג", מבקשת אני להתרעם על זילות המילה ביץ' וגילגולה בלשון באופן שוטף מפי ליאם רז מבית האח הגדול.

היותה מנוולת לא הופכת אותה לביץ', היותה משולה לזוחל חסר חוליות או רכיכה חסרת עמוד שדרה אינה משולה בשום אופן לtough bitch  או איזהו כינוי אחר שהיא אוהבת לתאר את עצמה עימו.

בחורה כזו מוציאה לביצ'יות שם רע. היא לא בוחלת באמצעים, אם זו ה"אמיתיות" שלה - היא צריכה אבחון דחוף (אני מהמרת על 'הפרעת אישיות'), היא לא מסננת שפת גוף מזלזלת והיא מלאת הרגשת נחיתות ושנאה עצמית, ספק אם שפויה היא בכלל, דבר אחד אני יודעת, במקרה והיו חוטפים אותי מביתי וכולאים אותי בבית האח הגדול איתה העונה, שפיותי שלי הייתה בפיקוח נפש מעורער.

זה שהיא ההוכחה הקיימת לכך שגם פרויד צדק, חוץ מ"מסרסת" ו/או "עינוי פסיכולוגי על שתי רגליים" לא הייתי משתמשת בשם תואר אחר לתארה, היא פשוט איומה. נוראה!
צדקנית, תככנית, שטופת קנאה וחוסר ביטחון, עם קבעון קשה בשלב האנאלי (שלבי ההתפתחות הפסיכוסקסואלית על פי פרויד, ראו קישור), נראה כי להתמודד איתה זו המשימה הכי קשה שנפלה על הדיירים העונה.   

לפי התחזית שלי, ליאם תעטה את עצמה סביב עמיר, ורק בשל העובדה כי הוא רוצה את סיון, שאותה היא רואה כאויבת-יריבה (רק חבל שזו רק היא שרואה את המצב כך). התנהגותה הכל כך אגרסיבית בצורה כל כך פאסיבית סביב עמיר מעוררת חלחלה. לדעתי, אין אחד מגברי האח הגדול שליאם לא הספיקה לפלרטט איתו (למרות שזה בעיקר חד צדדי - היא מפלרטטת, הם מתעלמים) אך עמיר הוא "מטרה", כי הוא "תפוס" וזה כבר עניין של אגו פגוע, ותו לאו.
אז היא מנסה לעלות את המניות שלה בבית האח הגדול, אז היא מתחנפת לליהיא, מכרכרת סביב עמיר, מפלרטטת עם כולם. אמש, אף היה נראה כי היא מנסה לשחזר עם סיון את הנשיקה של הסיווניות (מסיבת יום שישי הראשונה בבית האח הגדול), מנסה להתקרב לדנה ולסיון, להקים עמותות "המקובלות" בבית האח הגדול, להרגיש כמלכת הכיתה הבלתי המעורערת, החכמה, המתוחכמת, הצינית הקולית, זו שלא מאבדת שליטה (למרות שניתן לעלות טיעוני נגד כנגד כל אחד מהנזכרים לעיל), זו עם ההיסטוריה הכל כך כואבת, אבל אחות של מישהי אחרת (לא שלי)! - תתמודדי! נדירים אלו שחייהם היו קלילים. החוזק האמיתי באנשים הוא להיות בני אדם למרות כל הקשיים, לא לדקלם רשימה של "כמה רע לי וכמה עשו לי וכמה .. וכמה ... וכמה... וכמה...", וכל הצער שבעולם ממני אליה, על מה שעברה בתור ילדה, אבל תרגיעי! את אדם מבוגר, תגדלי חיים משל עצמך, ותגמלי מההרגל המגונה הזה של להתעלק על הנשמה של כולם סביבך.

אז בהמשך לתחזית, ליאם תתעלק על עמיר, סיון תפגע, תהיה דרמה! המון דרמה! דנה תנסה להרגיע את הרוחות, לפשר בין הצ'ילבות (אז ליאם תגלה את אורך ציפורניה של סיון- וכבר מעכשיו, כל הכבוד לסיון! היא אמנם שקטה, נחבאת לכלים, נוהגת כילדה שמגלה את העיר הגדולה, אך בחורה טובה היא, ילדה של אבא, מכאן, כנראה, משיכתה המוזרה אל עמיר - הרי היא אמרה בעצמה "יואו! אתה כמו אבא שלי..." ועמיר ענה לה באסרטיביות "והרי ידוע שנשים מחפשות את אבא שלהן בגברים!"). ליאם תמשיך לשלוח חיצים בליהיא, לעקוץ אותה בהערות ציניות והתחנפות צבועה "אני רוצה להיות חברה שלך! אנשים שאוהבים אותי לא פוגעים בי" (למרות שליהיא ניסתה להבהיר לה שהיא מנסה לשמור ממנה מרחק, לפחות מנטלי, כמה שרק אפשר). ליאם תמשיך לעבור אחד אחד מדיירי בית האח הגדול, ותחפור, תקדח, תתעלק על נשמות דיירי בית האח הגדול מהצעירים ביותר שעדיין לא מסוגלים להכיל את כמויות המשקעים שלה עד אחרוני המבוגרים, חוץ מפרידה שמתנערת ממנה באלגנטיות ראויה לשמה.

ליאם תעורר כל כך הרבה דרמה לתאוות הצופים, מכאן הליהוק הנכון של הפקת התוכנית, אך תגרום כל כך הרבה כאב בין דיירי הבית, אם זה פיתוי עתי, כי היא יכולה, אם זה פיתוי עמיר, מאותה סיבה, "להחזיר" לסיון, אם זה משחק עם יואב, כי הוא ילד קטן, חסר ניסיון, והיא תגרום לו להתאהב בה כתלמיד שנופל מרגליו למורתו בתיכון,  וכו' וכו'.

בכל מקרה, התחזית שלי בתקווה, וללא קשר לנזכר למעלה, תשלח את חיצי קופידון גם בין עמיר לעתי, ההומו-ארוטיות בין שניהם מעניינת באופן מדהים. ונראה מהמסך כי המתח ביניהם הופך להיות רומן סוער מלא אהבה, שלווה ותשוקה.
אני בעד! ועל זה אפרט בפוסט אחר, בזמן אחר, בינתיים זו רק השערה בראשי כצופה.

2 תגובות:

  1. וואי גם אני לא סובל את ליאם!!

    יפה מאוד, תענוג לקריאה,
    תודה רבה.

    השבמחק
  2. תודה רבה!

    שמחה לשמוע שנהנית.. מקווה שתחזור לעוד :)

    השבמחק