יום רביעי, 9 במרץ 2011

נופר דה סאד וג'קי מאזוכ

עכשיו כל בית האח הגדול עצבני על הפאסיביות של ג'קי. כמובן שהוא מועמד גם להדחה, הוא ונופרי, בייגלה שמה.
עמיר, סוף סוף קיבל ניצוץ של אנושיות בעיניי, הוא בהחלט כבר גבר ולא ילד (כמו שאלעד ציין בצורה נפלאה, כשניסה לסנגר את התנהגותו של ג'קי כשנתן לנופר לשבור את המשימה ולפתוח את בקבוק האלכוהול שקרץ שם לכולם). 
לא ג'קי ולא נופר הם בפייבוריט שלי כרגע, לא מזיז לי אם שניהם יעופו כלא היו, קן לציפור לא לאלימות! זה מה שצריך לגרפט על תמונת הפרופיל שלהם באתר "האח הגדול - עונה 3".

איך שאני אוהבת שהיוצרות בבית האח הגדול מתהפכות, תענוג ממש.
אני אומרת כזה דבר, ליעוז - אם אתה בשבת מודח, צא החוצה אל המרפסת ודפוק הופעה של 3 דקות לפני שאתה יורד במדרגות לפגוש את אסי עזר שילווה אותך אל ארז טל.  בסך הכל, לא נפלתי ממך, אבל מגיע לך לתעל את הכשרון שלך בנוכחות 30% ויותר רייטינג... give us your best shot!  זה בטח לא יכול להיות יותר גרוע מ"עושים צחוק מעבודה".

פרידה, את כמו חתלתולה, מתנהגת כגבירת הבית, נוהמת ומתהלכת כנמרה רוב הזמן, אבל בתכלס.. אם מגוללים לך את הסנטר את מוציאה קולות הנאה בליווי מבטים שיקנו גם את האכזר שבאדם. מתוקה אמיתית.

ליהיא, את הוואלי גירל, סליחה, הוואלי קווין, הכי מדהימה שאל.איי ייצאה החוצה מגבולות העיר. את כל מה שאלעד, פרידה ולי-עוז אמרו ואף יותר. את נהדרת! מהממת! אני צופה שגם אם לא תזכי בגמר או להגיע אליו, לפחות דמות לדראג קווין על פי דמותך תצטרף למניין הרפרטואר הדראג בתל אביב. יישרי כוח. וטייק איט איזי גירל! יו אר וורט איט!

עמיר, מאמי, נשמה, כפרה, עיוני, נסיך עטוף מאצ'ואיזם אך עשוי ממרשמלו בטעם ורוד (אין להם באמת טעם, זה רק צבע מאכל) מבפנים. לו רק היית פחות שוביניסט-אלים-מעורר גועל באמצע הפריים טיים, אז אולי היית מוצא ממולך בחורות אכותיות אותנטיות שעם האמת שלהן יפרגנו לך, כשמגיע לך, ולא שוקולד-מנטה-מסטיק (נו, זה קשה להחליט!!! לפחות לסיוון) שגירויהן היחידי בחיים הוא לחרפן לך את השפיות על הא ועל דא, אתה רציני? זו באמת הטיפוס של האישה שאתה רוצה בחייך, לא יותר קל לאמץ איזו הלן קלר אחת?!

סיווני, סילבי, ווטאבר. תתבגרי! קחי עמדה, קחי עמוד שדרה, קחי חיים משל עצמך, תרימי את הסנטר המדהים שלך ותלכי ישר בדרכך. אם לא ידועה לך הדרך, אז תצאי אליה ותגלי אותה בעצמך. את מתישה את עצמך ואת הצופים, לפחות אותי. אני משערת שיש אין ספור של גברים ונשים עם תסביך "ישו" המושיע שיסכימו לתת לך חסות תחת כנפיהן, אבל... האם זה באמת מה שאת רוצה?

אלעד, מאמי, תסנן את הזילות שלך כלפי השפה שאתה נוקט בה כלפי בני אדם שבאמת אוהבים אותך ודואגים לך, למה להם לא מגיעה מעט אהבה בחזרה ממך?! למה להיות כל כך גס? זה לא נעים לאוזן, ממך או מאנשים אחרים. וכמו שאומרים, הגודל לא קובע, זה התרגיל. די להתנהג כמו אסהול קרציה, תן לנו לראות את האדם שבך, לא מה שאתה בוחר להציג.

בכל מקרה, שמונת הדיירים הנותרים של בית האח הגדול, כמה רגעים לפני שאחד או אחת מכם/ן הולך/ת הביתה. שיהיה לכם המון בהצלחה!

תשנו את דעתי לגבי אופייכם, עוד מיליון פעם, לפחות עד שהעונה ה-3 של ה"אח הגדול" תגמר. ואיתה הגעגועים לאקווריום האנושי שהדהד את צבעיו על קירות סלון ביתי הצנוע.



2 תגובות:

  1. מעולה!
    אהבתי לקרוא כל שורה:)
    מקווה שליעוז יעוף :)

    השבמחק
  2. נפלא עדיף לקרוא את הסיי שלך מאשר להמשיך לצפות באורגינל. הניתוחים שלך הם בול!! אבל חשוב שכולם ידעו גם שאלעד נתון תחת מתקפת יחצנ"ות שתדיח אותו מהזכייה. אני מבקש לנצל פורום זה כדי לעודד את אלעד, תנו לו כח!!!!

    השבמחק